HOME OFFICIAL BLOG Facebook Twitter
★ LeyzA pUnya BLog™ ★: Harta Yg Paling Berharga
Salam Sayang Semua~

Harta Yg Paling Berharga

Alhamdulillah agak lama rasanya tak update Blog nie,Malam nie Tetiba teringin nak berkongsi berita gembira dengan kawan2,walaupun berita gembira ini agak dah lama basi,tapi teringin jugak nak simpan cerita yg gembira ini di dalam diari online,hehe..manalah tahu kan kot2 suatu hari nanti saya dah takde lagi ke,boleh laa si suami n anak2 baca kat sini,alhamdulillah tuhan bg rezeki lagi untuk saya merasa hamil kali kedua,bersyukur sangat pada ALLAH,inilah anugerah yg teramat bernilai dan berharga untuk saya dan suami,sekarang usia kandungan saya sudah masuk 31minggu, Tak lama lagi saya akan melahirkan seorang lagi zuriat,x sabar rasanya nak lahirkan baby,Tapi dalam masa yang sama sebenarnya saya masih di dalam dilema n ketakutan lagi nak bersalin,maklumlah nie kali kedua nak bersalin kan,teringat lagi  masa 1st bersalin dulu,hanya allah jer yg tahu betapa sakitnya melahirkan seorang anak,yg lagi menambah ketakutan dalam diri saya salah satunya hb saya low,di awal kehamilan hinggalah di akhir kehamilan,anemia nie saya ada terbaca di dalam google bahaya jugak risiko dia,itu lah hari2 terfikir kot2 saya dah x sedar lagi bila dah lahirkan baby nanti..saya ada terbaca anemia boleh membuatkan ibu kehilangan banyak darah dan boleh menyebabkan kematian..hurmm takut pulak nak cerita panjang2..xpe lah perkara yg paling saya happy doktor sahkan yang saya akan melahirkan baby girl,insyallah...semoga semuanya selamat..doakan saya yer kawan2..kat bawah nie ada beberapa keping gambar baby yg sempat mama n papa skodeng,hihi,cute sangat..sedikit persiapan pun mama dah belikan..Mama sayang sangat2 kat baby,abg irfan n papa,harta yg paling berharga dalam hidup mama ;)


video


                                    video












YA ALLAH BERIKANLAH AKU KEKUATAN,KEIKHLASAN,KETABAHAN DALAM MENGHARUNGI SULITNYA KEHIDUAN INI,AMIN YA ROBBALALAMIN...

No comments :

Post a Comment

Assalamualaikum..
Sila tinggalkn comment anda disini..
Satu pun jadi Lah ! hehe.

 
Fully Design By Leyza Ramli | For BELOG WA PUNYA 2013 ©| Best View: Google Chrome