HOME OFFICIAL BLOG Facebook Twitter
★ LeyzA pUnya BLog™ ★: =)
Salam Sayang Semua~

=)

Assalamualaikum semua...Ya allah hanya ALLAH saja yg tahu di saat ini betapa aku terlalu rindukan kedua org tua ku,aku terima dgn redha mungkin inilah takdir kehidupan aku yang patut aku terima dari Allah,tapi hati seorang anak SUSAH nak melupakan ibubapa walaupun sudah bertahun2 ibu n abah meninggal,aku tak pernah boleh lupakan diorang,kenapa susah sgt nak melupakan..?setiap malam teringatkan kenangan manis dan pahit bersama arwah ma,kenangan manis pada malam raya,kami pergi ambil baju raya ketika waktu hujan,besarnya pengorbanan seorang ibu,start dari hari tue lah arwah ma demam akibat terkena air hujan yang lebat dan sejuk,demamnye semakin teruk,sampailah arwah ma pergi buat selama2nya,masa tue kami hanya naik motosikal saja,kami dari keluarga yg susah,pangjang lg cerita sebenarnya,kalau nak cerita rasanya takkan habis kot...ya allah aku takut perkara yg sama akan terjadi pada anakku,semoga allah jauhkanlah dari semua nie,susah sangat2 nak teruskan kehidupan tanpa ma n abah di sisi,aku takut ya allah,takut dgn kematian,aku tahu aku bukanlah hamba yg baik,aku takut pahala ku tak cukup nak dibawa ke akhirat nanti,ya allah kau panjanglah umurku sementara aku kumpulkan pahala2 buat seketika waktu ini,aku banyak dosa ya allah,maafkanlah segala kesilapan aku selama ini,hanya kepadamu tempatku meminta dan berdoa,engkaulah maha penyayang lagi maha bijaksana...

No comments :

Post a Comment

Assalamualaikum..
Sila tinggalkn comment anda disini..
Satu pun jadi Lah ! hehe.

 
Fully Design By Leyza Ramli | For BELOG WA PUNYA 2013 ©| Best View: Google Chrome