HOME OFFICIAL BLOG Facebook Twitter
★ LeyzA pUnya BLog™ ★: Tempat kerja Baru
Salam Sayang Semua~

Tempat kerja Baru

 
hyee..nak story sikit..sekarang nie aku dah kerja..kerja lak dekat kedai kamera..ape lg,hobi aku hari2 tangkap gambar laa...hehehe..yew laa nak jd model tak kesampaian..kehkeh..aku suke sgt2 dengan suasana tempat kerja sekarang..staff kat situ sumenye sporting2..harap2 aku kerja kat sini lama la..dah lame tak kerja..sekarang baru teringin nak kerja balik..sape2 nak beli kamera tue pm2 la aku yerk..ekekeke...bole aku bg diskaun..hehe..


aiii...berbaju kurung di hari jumaat yg indah~
semuanyeee mau pink..pinky lah katekan..hahahak..

tumpang posim sebentar yeee...aku bersame john n jue...heee...


No comments :

Post a Comment

Assalamualaikum..
Sila tinggalkn comment anda disini..
Satu pun jadi Lah ! hehe.

 
Fully Design By Leyza Ramli | For BELOG WA PUNYA 2013 ©| Best View: Google Chrome