HOME OFFICIAL BLOG Facebook Twitter
★ LeyzA pUnya BLog™ ★: selama 4 tahun
Salam Sayang Semua~

selama 4 tahun




hyeeee kawan2..dah lame rasenyee x update blog nie..maklumlah sekarang saya dah start keje..busy la cket...(2.6.2012) genaplah 4tahun mama tinggalkan saya..Tipu kalau sy ckp yg sy tak rindukan mama..hanya Tuhan sajalah yg tahu betapa rindunyee sy kat mama..mungkin di saat sy menulis blog nie..air mata keluar membasahi pipi..entah kenapa sampai ke hari ini sy tak boleh lupakan mama..sy terlalu rindukan dia..mungkin kawan2 nampak sy bahagia tp dlm hati sebenarnyee teramat sedih dan sukar untuk sy terima dugaan ini..kalau diberi pilihan sy tak mahu  kehilangan mama..hidup sy kosong tanpa mama..wajah mama tak pernah sy lupakan..pengorbanan mama begitu besar sekali..dialah ayah..dia lah ibu..langsung tidak fikirkan kesihatan,ape yg dia tahu kerja,balik kerja kekadang 2@3 pagi..mama seorang wanita yg tabah dan kuat mengharungi segala cubaan dan dugaan..tapi.......time mama nak tinggalkan saya bt selame2nye...setiap mlm dia akan menangis...mama dah tak kuat mcm dulu..mama tak boleh nak terima hakikat yg................ya allah...kenapa dan kenapa kau duga mama mcm tue sekali..??sy tak pernah nak menyalahkan takdir..tp sy xsanggup melihat deritanyee mama.....................................................mama sy tak pernah putus berharap yg suatu hari nanti mama akan pulang ke pangkuan sy..TAK TAU LAH MCMNE NAK CAKAP YG AKU XBOLEH HIDUP TANPA MAMA..!!!!
 
 

2 comments :

  1. Jgn lah trlalu bersedih ats pmergian nya....Allah lebih mnyayanginya...ingtlah doa anak yg soleh adalah aset ibu bapa utk ke syurga...truskn lah mndoakan keampunan dan kesejahteraan utk nya...doamu amat diperlukan......

    ReplyDelete
  2. Jgn lah trlalu bersedih ats pmergian nya....Allah lebih mnyayanginya...ingtlah doa anak yg soleh adalah aset ibu bapa utk ke syurga...truskn lah mndoakan keampunan dan kesejahteraan utk nya...doamu amat diperlukan......

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
Sila tinggalkn comment anda disini..
Satu pun jadi Lah ! hehe.

 
Fully Design By Leyza Ramli | For BELOG WA PUNYA 2013 ©| Best View: Google Chrome