HOME OFFICIAL BLOG Facebook Twitter
★ LeyzA pUnya BLog™ ★: irfan dah besar~
Salam Sayang Semua~

irfan dah besar~





Pejam celik pejam celik daaaa 1 tahun 7 bulan, sekejap sahaja masa berlalu. rasanya baru aje mengandung dan melahirkan, la ni dah 1 tahun 7 bulan Irfan, dekat nak usia dua tahun kan. Hrmmmmm ni yang rasa macam nak mengandung dan beranak lagi TAPIIIiiiii banyak tapi oooo maintenan anak-anak sekarang ni, makkkkkk oiii tangkap pengsan.

Entahlah kalau ada bibik yang berhati mulia, memang mama NAK ANAK RAMAI-RAMAI tapi mama yang jadik bibik, acane??? SUPERMAK vs SUPERBIBIK. Saya sayang dan cinta kehidupan saya sekarang bersama suami dan anak-anak. MUAHHHHHHHHH :P

jom kita saksikan gelagat budak tecit yang dah makin sihat =)

sukenye bila dpt maen taman=)

alalala manjenye anak mama nie kan~

boboy nie suke sgt ngn bear nie haa..time nie rambut pnjng gler an..yew la nk wat cmne klo time nk potong rambut mesti mengamoknye~

 
ramai yg tegur mata itam die beso..yew laa cam mama die lah..hihi..



No comments :

Post a Comment

Assalamualaikum..
Sila tinggalkn comment anda disini..
Satu pun jadi Lah ! hehe.

 
Fully Design By Leyza Ramli | For BELOG WA PUNYA 2013 ©| Best View: Google Chrome