HOME OFFICIAL BLOG Facebook Twitter
★ LeyzA pUnya BLog™ ★: maa miss you !
Salam Sayang Semua~

maa miss you !


Maaa...Abah as terlalu rindukan ma n abah, kenapa dan kenapa ma n abah dah tinggalkan as..??? hidup as sekarang dah tak bermakna tanpa ma n abah ! hari2 kalo as nangis dah xde org nak pujuk as..time as ade masalah dah xde tempat as nak mengadu..jika ma n abah ada as nak nangis sepuas2nya dpn ma n abah,nak peluk sambil berkata wahai ibu n ayah jgn penah tinggalkan aku walaupun sekejap..as belum puas lagi menatap muka kalian..kalo boleh buat permintaan as nak tuhan pulangkan ma n abah balik dekat as..as tak nak hidop macam nie..tolonglah wahai ibuku..jemput as pergi bersama kalian..as dah tak kuat lagi nak harungi dugaan yg kian mencabar nie..Demi allah as rindukan ma n abah hanya tuhan jer yg tahu betapa rindunya as pada kalian..kadang2 time as nangis irfan yg pujuk as..die gosok bdn as,irfan baru berusia staon lbh dia tak paham pun kalo as nak luahkan isi aty as yang terpendam nie..kalo ma ade kan bagus,ma leh pujuk as kan..?ingat lg kenangan manis bersama ma.,hari2 as hantar ma gi kerja,malam raya pergi amek baju raya,hujan membasi kita kan ma..?sampai ma demam di sebabkan hujan tue..demam ma tak baik2 sampai lah ma tinggalkan kami kan..?kenapa harus ma yg pergi bkn as..??dan as ingat lagi masa as jaga ma kt hospital selama 2 bulan,bnyak sangat kenangan manis dan pahit..ma cakap ma nak belikan gelang tuk as,sbb kakak yg lain semua ma dah belikan,tinggal as jer belum beli sbb as anak bongsu pompuan,tp tak sempat kan..lg ma cakap ma nak as belajar rajin2,belajar 2 penting,tp ma ingat lepas pemergian ma as boleh teruskan belajar lg..??as ingat lagi ma cakap,ma mimpi abah datang jemput ma..tak sangka kan semua tue jadi kenyataan..kenangan pahit lak dekat2 ma nak pergi ma banyak marah kat as..tp as dah lupekan semua tue..yang penting ma tolong maafkan kesalahan2 as..as banyak berdosa pada ma..maa tolong doakan as..as nak ikut maa..kalo boleh as tak nak idop lg maa...



No comments :

Post a Comment

Assalamualaikum..
Sila tinggalkn comment anda disini..
Satu pun jadi Lah ! hehe.

 
Fully Design By Leyza Ramli | For BELOG WA PUNYA 2013 ©| Best View: Google Chrome