HOME OFFICIAL BLOG Facebook Twitter
★ LeyzA pUnya BLog™ ★: Hidup tu mungkin cuma suatu mimpi yang indah
Salam Sayang Semua~

Hidup tu mungkin cuma suatu mimpi yang indah

dah.

aku pon tak mengharapkan apaapa.

entahlah.

macam dah tak ada air mata lagi yang tinggal. semua dah kering.

kalau ada pon. mungkin aku akan simpan. untuk yang bukan ini. untuk yang laen mungkin.

berat kan.

bila kita ada sesuatu yang sangat besar spesifiknya masalah yang raksasa. tapi. sedikit pon dari masalah tu kita tak boleh nak berkongsi dengan siapasiapa.

beratnya.

kalau sesuatu terjadi.

walaupun aku tak mengharap "sesuatu" itu terjadi. hari ini. esok. atau bilabila.

kalaulah ianya terjadi.

aku harap yang.

semuanya berhenti bertanya.

diam.

dan

diam

mungkin itu lebih baik untuk hati aku yang beku ni.

mungkin....

No comments :

Post a Comment

Assalamualaikum..
Sila tinggalkn comment anda disini..
Satu pun jadi Lah ! hehe.

 
Fully Design By Leyza Ramli | For BELOG WA PUNYA 2013 ©| Best View: Google Chrome